Atwood "Tehingud surnutega"

Margaret Atwoodi "Tehingud surnutega: kirjanik kirjutamisest" LR 2020 37-40 (SA Kultuurileht, 170lk) oli minu novembrikuu Lugemise väljakutse grupi Loomingu Raamatukogu väljakutse raamat. 

Raamat pidi olema sel kuul sellest, et kirjanik räägib kirjutamisest. Väikese LR pealkirjade lehitsemise peale jäi mulle see raamat silma, Atwood ka veel.

Raamatust meeldis mulle kõige rohkem esimene peatükk, kui Atwood kõneleb sellest, milline oli tema lapsepõlv ja kuidas see teda suunas kirjanikuks saamisel. See oli väga põnev osa. Ülejäänud kippus keeruliseks ja kippusin järge käest kaotama. Kuigi kohati oli huvitav, eriti kui Atwood rääkis raamatutest ja eriti kui ma olin neid lugenud.

Raud "Päikesekiri"

 Rein Raua raamatut "Päikesekiri" (Viljasalv, 404lk) soovitas mulle mu raamatukoguhoidjast sõber. Soovitas nii soojalt, et oleks r...