K.Cass "Kroon"

Vahel satun ma raamatukokku nii, et eeltöö on tegemata. St ma ei tea, mida ma soovin või mis teemasse ma raamatut valima lähen vms. Ühel sellisel korral leidsin äsja tagastatud raamatute riiulist Kiera Cassi raamatu Kroon (Pikoprint, 270lk). Otsustasin ta kaasa haarata ja läbi lugeda, kuigi olin Valiku-sarja lugemisest selleks ajaks loobunud. Sest kuigi minu jaoks algas sari paljutõotavalt, siis vajus see lõpuks ikka väga-väga ära. Raamat sai paigutatud väljakutse teemasse 29. Raamat, mille võtad raamatukogus äsja tagastatud raamatute hulgast.

Mulle meeldis Valiku-sarja juures see, millise maailma oli kirjanik välja mõelnud ning see, et tundus, nagu hakkas seal maailmas midagi "arenema" ja me näeme muutusi ning saame aru nende põhjustest jne. Reaalsus oli see, et mingi areng sarja jooksul toimub küll, aga seda lugejale praktiliselt ei näidata, meie saame lugeda ainult noorte armastuslugudest. Pole ju ka paha, aga ... suht mõttetu siiski minu meelest.

Tigane "Seitse pastlapaari"

 Leida Tigase romaan "Seitse pastlapaari" (Kirjastus osaühing "Loodus", romaanivõistluse 1938a II auhind, 320lk) jäi mul...