Naan "Lukuga päevik"


Teema 46 on raamat, mille pealkiri algab tähega, mida sinu nimes (eesnimi +perekonnanimi) ei ole. Sellesse valisin Elina Naani "Lukuga päevik" (trükitud Tallinna Raamatutrükikojas, 192lk).

Luuleraamat, mille lehekülgedelt sai lugeda armastuse tärkamise, õitsemise kaunist lugu ning lahkumineku kurbusele ja tüdruku naiseks kasvamisele kaasa elada. Nautisin armastuse loo kergust ja hoogu.

Ma ei ole üldse suur luuetuste sõber. Endateada. Aga võibolla nüüd siis juba olen :) Luuletuste juures võlub mind just kergus, voolamine, napisõnalisus.

Minus kõlavad siiani mõned jupid...

laps minus mängib
tüdruk minus katsetab
naine minus armastab
armuke minus õpib
ema minus hoolitseb
nõid minus teab
ingel minus juhatab

hetkeks,
mil mõistad,
millest ma tehtud olen
...olen
juba
uus

vahel
on
vaja
kellegi
teise
mõtteid
lugeda
,
et
enda
omasid
emmata

Turunen "Arulagedad asjad"

 Saara Turuneni "Arulagedad asjad" on ilmunud Eesti Raamatu "Tõlkes leitud" sarjas. Seepärast haarasin selle raamatukogu...