Knight "Lassie tuleb ikka koju"

Kui lugesin selle aasta väljakutse teemasid, siis teemas 41 (raamat, mille peategelane on koer (2018 on koera-aasta!)), tuli mulle meelde ainule Eric Knighti "Lassie tuleb ikka koju" (Tänapäev, 241lk). Mõtlesin selle teema ootele jätta, et kui tuleb aasta jooksul mõni hea koera-raamat vastu, siis loen, aga muidu jääb lugemata. Juhtus hoopis nii, et raamatukogus lastega lasteosakonnast raamatuid valides jäi see raamat mulle näppu. Kui lastele näitasin, siis neile pakkus ka huvi. Nii ta koju toodud ja ette loetud saigi.

Raamatu sisu pole vist kellelegi üllatav, kes pole raamatut lugenud, siis filmi näinud või vähemalt lugu kuulnud on enamus.

Tahaksin välja tuua selle, et kuigi olin raamatut lapsena lugenud, siis lugu oli mul väga halvasti meeles. Minu jaoks polnud lapsena olulised ei Šoti mägismaa ega Yorkshire, ei maastikukirjeldused ega sotsiaalse olukorra selgitused. Aga praegu lugedes olid need minu jaoks väga huvitavad. Raamat sobiks lugeda teemas, mida ma lugemise väljakutsesse 2018 ise soovitasin (aga valituks ei osutunud) - lasteraamat, mida on huvitav lugeda nii lastel kui ka täiskasvanutel.

Tigane "Seitse pastlapaari"

 Leida Tigase romaan "Seitse pastlapaari" (Kirjastus osaühing "Loodus", romaanivõistluse 1938a II auhind, 320lk) jäi mul...