Sepp "Sädemed tuha all"

Teemasse nr 19. Raamat, mille pealkirjas on sõna „tuli“ või midagi tulega seotud (leek, säde, tuhk, lõke jne), valisin raamatu raamatukogu kataloogist otsinguga. Proovisin erinevaid sõnu ja sõna "säde" peale sain üheks tulemuseks Adena Sepp "Sädemed tuha all" (112lk, Canopus).

Raamatu kaane ja pealkirja järgi tundus, et saab olema üks kena romantiline romaan. Ega sellega palju ei eksinud, oli küll romantiline. Aga kuidagi... väheintelligentne... oli see raamat. Lihtsakoeliselt kirjutatud, lihtsakoeline sisu ja keelekasutus. Olen viimasel ajal lugenud päris mitmeid eesti kirjanikke, kes väga poeetiliselt kirjutavad, lausa nauding on lugeda. See oli selline ... pooleldi tarbekirjandus. Samas mul tekkis huvi küll, et kuidas see lõppeb ja raamat oli lühike, sai kiirelt läbi, seega lugesin ta lõpuni. Olen üsna kindel, et sisu ununeb peagi. Sama kirjanikku enam lugeda plaanis pole. Natuke googledasin ja internetis leiduva järgi tundub kirjanik küll sümpaatne inimene, aga mu ootused raamatule on siiski teised.

Tigane "Seitse pastlapaari"

 Leida Tigase romaan "Seitse pastlapaari" (Kirjastus osaühing "Loodus", romaanivõistluse 1938a II auhind, 320lk) jäi mul...