Jirch "Kosmiline energia"

Teemasse nr 36, raamat, mis on Sinu lugemisnimekirjas kõige kauem lugemist oodanud, otsustasin paigutada Anne Jirchi raamatu "Kosmiline energia. Kuidas rakendada meid ümbritsevat nähtamatut väge oma elu muutmiseks" (Tänapäev, 279lk).

Siia teemasse oli raske raamatut valida, sest mu lugemisnimekiri ei ole just kõige korralikum. Mul on see paberilipakate peal ja osaliselt mitmes failis ja üsna pudel ja kapsad. Ma ise ka ei tea, mis sinna millal sattunud on. Aga see raamat sai valitud, sest see on mul raamatukogust laenatuna lihtsalt nii megakaua käes olnud, et 10 pikendamiskorda (mis on minu koduraamatukogus maksimaalne arv) hakkab täis saama.

Kui üks tuttav seda raamatut kunagi mainis, siis algul ei tekitanud see mingit emotsiooni. Aga miskipärast jäi meelde ja mingil hetkel uurisin sisu kohta. Tundus intrigeeriv ja otsustasin läbi lugeda.

Lugemine läks üle kivide ja kändude. See pole üldse selline raamat, mida peaks lihtsalt lugema. Peaks läbi töötama nagu õpiku, tegema kaasa raamatus olevaid harjutusi, valmistama aroomiteraapilisi abivahendeid, ostma kristalle jne. Minu jaoks ei olnud neil harjutustel piisavalt tõmmet, et reaalselt neid ka teha, seega raamatu lugemise kasutegur oli väike. Samas üldine ülevaade esoteerika valdkondadest kumas raamatust läbi, sellevõrra sain targemaks küll.

Tigane "Seitse pastlapaari"

 Leida Tigase romaan "Seitse pastlapaari" (Kirjastus osaühing "Loodus", romaanivõistluse 1938a II auhind, 320lk) jäi mul...