Uus lugemisaasta 2019

Lugemisaastal 2019 eesmärgid minu jaoks on:
- tühjendada oma lugemata raamatute nimekirja, st nii palju ära lugeda kui jaksan (või eemaldada, kui lugemist alustades selgub, et pole siiski minu teema.
- teha kaasa miniväljakutses "Nutika raamatukoguhoidja väljakutse".
Suurt väljakutset 52+1 teemat aastaga (~1 teema nädalas) ma sel aastal ei tee.

Miniväljakutses on igas kuus 1 teema, millele tuleb justnimelt õiges kuus leida sobiv raamat ning see läbi lugeda.

Jaanuar 2019 Ma ei tea, mis raamat see oli, aga selle kaanel oli mingi maja. Oli vist väike maja…Või tegelikult üsna suur maja! Ühesõnaga maja pilt. Ei, midagi muud ma sellest raamatust ei mäleta.

Raamat: Lutz Dettmanni "Ja meie kohal vaid sinine taevas"

Minu jaoks on harjumatu, et teemad selguvad aasta jooksul, iga kuu alguses "pannakse välja" uus teema ning "järgi" lugeda ei saa. Aga vaatan kui kaugele lugemisega jõuan.

Tigane "Seitse pastlapaari"

 Leida Tigase romaan "Seitse pastlapaari" (Kirjastus osaühing "Loodus", romaanivõistluse 1938a II auhind, 320lk) jäi mul...