Teddern "Annie Stanley, omadega merel"

Sue Tedderni "Annie Stanley, omadega merel" (Eesti Raamat, 318lk) on taaskord "Tõlkes leitud" sarja raamat.

Kui ma lugesin raamatu pealkirja ja piilusin kokkuvõtet, siis mulle tundus, et peategelane võtab ette pika ja elumuutva merereisi, mis kestab suurema osa raamatust. Päris nii see polnud, aga minus tekitas see soovi sõita läbi UK merepiirkonnad...

Raamatu sisu oli selline natuke segane ja natuke veider. Aga üldiselt inimlik ja huvitav oli jälgida, kuidas kodust kaugel ära käinud lugu jälle koju tagasi jõuab. Raamat ei jõudnud paraku lähedalegi mu lemmikule sellest sarjast ("Kaotatud asjade hoidja"), hetkel ei meenu raamatust ühtki konkreetset asja, mille ma kaasa võtaksin. Selline ajaviitelugemine oli see seekord minu jaoks. Aga siiski oli vahva lugemine, mida käest ära panna ei tahtnud.

Tigane "Seitse pastlapaari"

 Leida Tigase romaan "Seitse pastlapaari" (Kirjastus osaühing "Loodus", romaanivõistluse 1938a II auhind, 320lk) jäi mul...